Милион твитови


Зар веруваш во мене, твитерџија што ти нуди разноразни твитови

И веќе одамна, тоа не сум јас, тоа е некој што те следи и ужива во твитање

Секој обид да ме следиш, ќе ти се врати како ретвит, како добар меншнинг

Јас сум човек кој, живее од твит и кој се плаши да не твита

Не знам дали остана, бар малку фејсбук во мене, или се исчезна во хаштагот

Радосен, неуморен, твитам непрестајно, со мојте милион фоловерс

Единствен е разлог да, продолжам да живеам и нема начин да ме промениш

Се што можеш е да ме ретвитнеш

4 Comments to “Милион твитови”

  1. Извини што не пишем на македонском – не знам га, али обожавам и Македонију и македонски језик, наравно.

    Разумем све, али не знам ја да причам. Знам јако мало.

    Хвала што си, баш на Твитеру и поделила линк за овај блог – много ми се свиђа!

    И… се што можам е да те ретвитнам! 😉
    Ето, па голем поздрав до Македонија!

    • Штом разбираш македонски, ќе ти одговорам на македонски:) Многу ми е мило што ти се допаѓа блогот, а уште помило ми е дека ја сакаш Македонија:) Голем поздрав од мене и од Македонија 🙂

      • Naravno, UVEK na makedonskom, ni ne želim na srpskom. Razumem sve, a i volim da ga čitam/slušam, tako da – samo MKD. 😉

        Hvala na pozdravima! 🙂

Leave a Reply

