Не те сакам


Не те сакам зошто првиот ден ме сакаш, вториот ден не ме сакаш а третиот ден не знаеш што сакаш.

Не те сакам зошто носиш лоши фармерки кои добро ти стојат и носиш добра кошула која лошо ти стои.

Не те сакам зошто си ги сакал девојките кои јас не ги сакам.

Не те сакам зошто не те интересира што другар ти ме сака.

Не те сакам зошто мислиш дека лошо возам, само затоа што сум жена.

Не те сакам зошто ми кажуваш дека ме сакаш секогаш кога спијам,  никогаш кога сум будна.

Не те сакам зошто намерно го мразиш бендот што го сакам.

Не те сакам зошто не ме слушаш кога треба, а ме слушаш кога не треба.

Не те сакам зошто не си таму , кога сум најубава.

Не те сакам зошто се појавуваш само тогаш, кога ќе помислам на љубов.

Не те сакам зошто те снемува баш тогаш,  кога посакувам да останеш.

2 Comments to “Не те сакам”

  1. Има уште една причина заради која можеш да не го сакаш.Другар му е стар! 😀

  2. da ne go sakase nemase da pisuvas pesnicka 🙂

Leave a Reply

