Твитер муабети


Се сретнуваат двајца твитерџии..

– Како иде тајмлајн фоловеру?

– Иде лабаво, 365 на саат, кај тебе?

– Уф 2000 на саат посебно у прва смена.

-Добро, ти си влијателен затоа. Иначе? Некое ново тролање има?

– Хм..ме одвали вчера еден јак хаштаг кој го донесе не знам ама не отвори ептен. Го свртевме неколку влијателни , се убација и други, абе до сабајле сме се одвалиле. После цел ден кома спиев.

– Јако, јако.

– У ДМ се дешава ли нешо? Кај мене ептен слабо. Некое фв евентуално ќе ми закачи некоја и толку, ама не знам што да помислам, може само ме трола.

– Уф, ја со една симпатична ама се ретвитаме, абе секој ден по минимум два пати. И увек на крај на ден завршуевем у ДМ. Ептен ми го прави меракот.

– Блазе си ти.

-А со фоловерс како стоиш?

– Криза друже не знам, последен фоловер имам закачено пред недела дена. Ама ко што гледам општа рецесија е нема увоз од фејзбук, а извоз на гугл плус е дизастр.

-Нишо, ќе почекаме подобри времиња. И кај мене е исто. Евентуално по некој анфолоу и блок мавам, чисто ради промена.

-Ај, ми снема батерија а треба да се чекирам.

-Ај.

Leave a Reply

