Не ме љубиш веќе, не ме сакаш


Не ме љубиш веќе, не ме сакаш, зар во мене ништо мило не е?

Не ја ставаш ни својата рака, на ранава каде страста тлее.

Што ли криеш зад потсмевот таен? Знај, не сум во нежноста златен.

Раскажи ми, колкумина знаеш? Колкумина бакнуваше патем?

 

 

Знам јас тие како сенка ледна поминале крај оганот твој.

Кому се на колено му седна пред да втаса еве редот мој?

Нека се подзатворат очите твои дури идниот среќник го сонат.

Не се недотлеани и чувствата мои в далнини дални дур тонам.

 

 

Прашинката в судба не расцветува. Лекоумна врска.Нежен плам.

Случајната средба веќе ветува со насмевка да си заминам.

А ти по патот свој оди си, најдобро да ја негуваме тагата сами.

А негибнатите не гибај ги. Небакнатите друг нека ги мами.

 

 

И можеби некој ден што иде, в самрак таен низ маглата густа,

ќе те сретнам дури мирно идеш занесена од љубовни чувства.

Ништо тогаш нема да го допре трепетот што пеплишта се сторил

Тој што љубел не може да љуби. Тој што пламтел, не може да гори.

 

Сергеј Александрович Есенин

Leave a Reply

